System Zarządzania Jakością zgodny z ISO 9001
Międzynarodowa norma ISO 9001 stanowi podstawę do opracowania, wdrożenia i certyfikacji systemów zarządzania jakością. Wynika bezpośrednio z pojęcia jakości i zawiera wymagania dla systemu zarządzania jakością mającego zastosowanie dla każdej organizacji, niezależnie od jej wielkości i rodzaju, która potrzebuje wykazać zdolność do ciągłego dostarczania wyrobów zgodnych z wymaganiami klienta i mających zastosowanie przepisów oraz dążącej do zwiększenia zadowolenia klienta.
Z tego powodu przedsiębiorstwa, bez względu na swoją wielkość, muszą szukać sposobów tworzenia nowych dziedzin działalności, zachowując dotychczas istniejące oraz czynić je bardziej wydajnymi i efektywnymi.
Wdrażanie systemów zarządzania jakością jest coraz bardziej popularną i skuteczną metodą osiągania wytyczonych celów. Przedsiębiorstwa dochodzą do wniosku, że systemy jakości nie tylko polepszają ogólną rentowność, ale znacznie umacniają ich pozycję na rynku i zwiększają zaufanie Klientów. Opracowanie i skuteczne wdrożenie systemu jakości jest uzależnione od doświadczenia konsultantów i zaangażowania pracowników. Może oznaczać olbrzymie i długoterminowe korzyści dla Państwa firmy i Waszych Klientów.
Korzyści z wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością:
· podniesienie prestiżu na rynku lokalnym i krajowym,
· zwiększenie przewagi konkurencyjnej organizacji na rynku,
· spełnienie coraz częściej występujących w prawodawstwie wymagań w tym zakresie, wymagań obecnych i potencjalnych Klientów organizacji,
· zapewnienie systemowego zarządzania zasobami, wiedzą oraz obsługą Klienta,
· zapewnienie standardów związanych z jakością obsługi Klienta w wyniku poprawnie funkcjonującego systemu zarządzania jakością,
· zagwarantowanie procesu ciągłego doskonalenia działalności,
· zapewnienie sprawnego przepływu informacji o zadaniach i ich realizacji
· wdrożony standard podnosi wiarygodność organizacji w oczach klientów i inwestorów.
|